Post by bionepacenpe on Mar 13, 2022 22:55:23 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Castle Clash: Guild Royale ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Castle Clash: Guild Royale IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa enemmän primogemeja ▞▞▞
▞▞▞ Castle Clash: Guild Royale 2022 version ▞▞▞
Peli on mahtava, vaikka lisättäisiin vaihtoehdot kykyjen ja harjanteen mukaan lajitteluun sankarimuutoksissa, se olisi mahtavaa
Tämä on hieno peli. Olen pelannut tätä peliä kurpitsan herttuan aikakaudesta lähtien ja olen rakastanut sitä. Tämä peli kuitenkin kaatuu jatkuvasti ilman syytä. Laitteeni on kunnossa, eikä sen muistikaan ole loppumassa. Se vain kaatuu ja kertoo minulle, että sisäänkirjautuminen on epäonnistunut.
Skrää
Castle Clash: Guild Royale रणनीति mxwt
Rakastin tätä peliä, kunnes yritin päivittää seiniäni. Kun päivitin joitain lv1-seiniä lv2:ksi, se sanoi, että se maksaisi 2000 kultaa, mutta se vei kaikki omani varastoistani, mikä oli noin 50 000! Ole hyvä ja korjaa. Se vei myös minun helmiäni.
Jep
Peli on hyvä, mutta menetin rahani ostamalla jalokivipakkauksen, joka maksoi 9,99 dollaria, kun suoritin maksun. Se potkaisi minut yhtäkkiä pois pelistä ja avautuu takaisin, tarkistan jalokivisaldon uudelleen, sitten mitään ei päivitetty.
Aika hyvä 👍
tietysti he maksavat niin paljon sponsoreita, koska tämä peli on täydellinen epäonnistuminen. lmaooo kaikki on vain kamalaa ja tylsää, älä tuhlaa aikaasi ja kehittäjälle, ehkä käytä vähemmän markkinointiin ja enemmän laatuun.
Tämä peli on erittäin vaikea, olen yrittänyt pelata tätä peliä pitkään, eikä se ole niin helppoa
En pidä.
Mahtava
Uusi päivitys on rikki. Käytin juuri 900 helmiä Hereosissa, enkä saanut yhtään. Unohda koko juttu. Kesti vain viisi minuuttia.
Hyvä peli
Castle-sovelluspeli on hieno ja opettavainen. Vaikka olen uusi tässä sovelluksessa ja latasin sen erityisesti lapsilleni saadakseni parhaan ja jännityksen pelistä sellaisenaan, poistin suurimman osan tärkeistä sovelluksistani tämän sovelluksen mukauttamiseksi. Peli on interaktiivinen ja seikkailunhaluinen, käytetyt värit vangitsevat, mutta se kuluttaa dataa. Neuvon kehittäjiä nöyrästi kiertämään tämän tiedonkulutuksen ja keksimään offline-katselun auttamaan massoja. Kiitos
Tämä OLI hyvä peli, kunnes he alkoivat jakaa ILMAISIA SANKAreita! Minä esimerkiksi olin jauhamassa tapahtumassa sasquatch-sankarin iholle, vihdoin sain sen, sitten ei edes kahden viikon kuluttua, HE ANTOIVAT SASQUATCHIN JA IHON SIITÄ! Mikä peli tämä on!
tylsa
Peli on hieno. Pelaa vuosia, pidä vain hauskaa. Jos haluat päästä pitkälle ja olla todella hyvä, valmistaudu käyttämään rahaa. Minulla ei ole sen kanssa mitään ongelmaa, peli on joka tapauksessa tarpeeksi hauskaa.
Latasin Castle Clashin muutama kuukausi julkaisun jälkeen, kirjaudun sisään päivittäin. siitä on yli 5 vuotta ja nautin edelleen kokemuksesta. Päivityksiä ja parannuksia säännöllisesti. Se perustuu sankariin, ja parin oikean dollarin käyttäminen kuukaudessa on pitkä matka. Suosittelen. A+++++
Castle Clash: Guild Royale Стратегії savq
Peli on ajoittain hyvin töykeä, mutta on hienoa, kun ostat jalokiviä rahaa, niin sinusta tulee nopeasti rocktähti
Hauska pelata
Coc on parempi
Clash of clans on parempi!!!!!
Tämä peli on ollut olemassa jo pitkään ja vihaan sitä ja pahin puoli siinä on 2D-grafiikka, josta pidän 3D:stä paremmin
Päivitin pelin ja se pakotti minun päivittämään sen uudelleen ja nyt se haluaa minun tekevän sen kolmannen kerran samalle päivitykselle, joka on jo asennettu, se tekee tämän joka kerta, kun heidän päivityksensä ja se on korjattava....
Maksa pelaamisesta..
Todella hieno peli... Maksa pelaamisesta ehdottomasti, lol, ainoa asia on, kun pyydät apua sivustolla, vastaus kestää ikuisuuden
Castle Clash: Guild Royale Strategia wvdu
Lataa tän vaan siitä saan metro sur:ffessa yli 2000
Jf
Vuodesta 2013 lähtien olen ollut kanssanne, veteraani Mega whale itse voin sanoa, että peli on muuttunut parempaan, niille teistä, jotka valittavat pelin nykyisestä tyylistä, sanon, että verrattuna 6 vuotta sitten peli on muuttunut ja tehnyt paljon ssy:lle kuinka pahaa. se oli, nykyään legendaarisen saaminen on helppoa, joka tapauksessa kunnioitan iggiä👍✌
Iha okei
Hyvä peli👍👍👍
WorldCraft: 3D Block Craft Äventyr fpcg
Syy, miksi pidän kiinni cocista, johtuu siitä, että muiden pelien kuvat arents retina kun zoomaamalla rakennuksiin saat epäselvän kuvan. Inhoan sanoa, että jos haluat enemmän ihmisiä pelaavan peliä, sinun on renderöitävä rakennukset ja kuvat HD-ystävällinen... Näyttää hyvältä vain loitonnalla. Jos et voi sijoittaa korkearesoluutioisiin kuviin, niin emme myöskään voi sijoittaa rahojamme peliin... No ne kuvat näyttävät puolinopealta renderöinniltä.
piti poistaa. hauska peli aloitettaessa, mutta olen pelannut nyt muutaman vuoden ja tuntuu, ettei peli etene mihinkään.
Paskaa ja nää pennut luulee et ne voi häkätä jonku vitun growin tai paskan Brawl starsin 😂😂 vitun Retu paskiaiset. koko peliki on hevosen paskaa. Ja te "häkkerit" tiedoksi että kasvaa oikeaoppisesti "häkätään" game guardianilla ja offline pelit lucky patcherillä.ja ne jotka luulee häkkäävänsä Brawl starsin ei on kattonu jotai vitun videoi mis joku pelaa Brawl starsia tai jotai muuta pelii ja niil on miljoona gemii tai mitä nyt onkaan niin ne on private servereitä tiedoksi
Rakastan tätä peliä. Sen.hieman vaikea pelata, mutta se on riippuvainen kaikkien tehtävien suorittamisesta.
Ihan feikki. Ei ihan yhtä feikki ku Clas of spartan. Muttä kyllä Clash of spartan on parempi. Tää on helppo. Ladatkaa Spartan luokka.
Kaikki tyypit saa heti auki ja muutenki ihan liian helppo peli
Nautin tästä pelistä useita vuosia. Kun aloin pelaamaan, sankarien ja joukkojen tasapaino oli todella tehokasta. Nyt, ellei sinulla ole mieletöntä onnea tai useita satoja dollareita, joita et tarvitse, voit päästä samaan paikkaan, jossa ihmiset ovat työskennelleet vuosia. Heros-taidot ovat naurettavan epätasapainoisia ja joukot/tornit ovat periaatteessa hyödyttömiä. Pelit ovat muuttuneet strategiapelistä voittoon.
Peli oli erittäin hyvä vuosia sitten, valitettavasti en löytänyt motivaatiota pelata uudelleen. Valitettavasti yhteisö ei myöskään ole kovin aktiivinen. Mutta tämä peli oli yksi suurimmista ja muistan sen ikuisesti sellaisena.
Olen käyttänyt liikaa rahaa tähän peliin vuosien varrella, ja olen oppinut, että kaikki päivitykset syövät kokonaan ja nopeasti laitteesi muistin. Peli on asetettu niin, että sinun TÄYTYY käyttää rahaa päästäksesi minne tahansa, niin se menee, en ole pelannut kuukausiin enkä todellakaan välitä
hauskoja hauskoja sankareita ovat lol kool. BTW onnistuin tässä pelissä melko hyvin, ilman senttiäkään. Olen pelannut jo vuosia ja rakastan sitä, että tarvitset vain aikaa päästäksesi pitkälle tässä pelissä ilman, että sinun tarvitsee maksaa tavaroista.
Ei paha. Hauska nopeatempoinen peli, joka muistuttaa klaanien yhteentörmäystä perustan asennuksessa, mutta muistuttaa enemmän hustle castle- ja raid shadow-legendoja pelityyliltään ja hahmopäivityksiltä, jotka ovat vielä täysin selvittäneet kuinka pelata, mutta ei huono peli eikä liian painava. eetteri. Ei pakotettuja mainoksia, mutta jos haluat todella hyviä palkintoja tai nopeampia päivitysaikoja, voit katsoa mainoksen, kuluttaa jalokiviä tai kerätä erityisetuja, mutta et voi valittaa toistaiseksi.
Käytä yli 100 dollaria tähän peliin ja se on ollut hyvä, mutta olen rehellisesti sanottuna pahoillani rahan käyttämisestä tähän peliin. Jos näette tämän arvostelun, haluan kertoa teille, että tähän peliin ei kannata tuhlata rahaa, koska lopulta kyllästytte ja katutte kuluttamista. Ajattelen tämän pelin lopettamista, mutta rahani estävät minua lopettamasta. ÄLÄ MAKSAA VOITTAMISTA!!! Toinen asia oli myös se, että nyt on kulunut yli kuukausi ja olen käyttänyt $1 TapJoyn sovellukseen saadakseni helmiä, mutta vastausta ei ole vielä tullut.